Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

lördag 27 februari 2010

Coffee presenterar sig.

Mysigt bakom mamma är det.

Ja, stöd matte tjatar om att jag ska göra det och då får det väl bli så, annars riskera jag att godiset blir indraget.

Jag har bott här nu i en dryg vecka, bor tillsammans med min mamma (Bönan) och det är väl ok men tycker inte hon behöver bry sig/lägga sig i allt jag gör...är så pass stor så jag kan ta vara på mig själv om ni frågar mig...¤viskar¤: matte är inte av samma åsikt.

Tycker det är lite läskigt fortfarande men är så otroligt nyfiken på allt och alla så jag måste övervinna min rädsla lite och utforska rummet...och ibland så öppnar matte dörren och då blir det stora utrymmen att utforska.....men..Oj..vad leksaker....visste inte att de fanns sådana grejer ens....kan inte motstå när matte viftar med...något hon kallar fjädervippan...då är jag upp i sängen och busar..o..busar....

Blir aningen trött sen och Oooppsss...somnar i mattes säng....har nu börjat undra om det är någon baktanke med denna lek.....ska jag känna mig lurad tro!!

Jo, jag måste hålla med morsan vad det gäller tamisen Katja...blir så glad när hon kommer in till mig (oss)...hon är snäll och jag vill hela tiden gosa med henne.

Avslutningsvis...så är det varmt och gott inomhus....bra käk och massor av spännande leksaker som sagt.

Längtar förstås efter min syster (även de andra som är kvar därute) och Önskar att hon/de snart får komma in i värmen.
Coffee söker eget hem med tillgång till katt-kompis.

Tass tass på er.

Coffee /stödmatte Maud

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag heter Camilla Ahlin och jag skickade ett mail till er, men försöker även här! Jag har varit inne på er blogg ett par gånger och varje gång har jag fastnat för Coffee! Behöver hon fortfarande ett hem?? jag är intresserad! Kolla er mail där jag har presenterat mig lite mer! Hör av er!! Mvh Camilla

    SvaraRadera
  2. du verkar ha det bra lilla Coffee.
    /tass

    SvaraRadera
  3. Jag har svarat dig Camilla.
    ibland hinner man inte riktigt med allt.

    Ja hon myser bakom mamma *L*

    //Maud-Östgötakatterna

    SvaraRadera
  4. Mysigt för Coffee om hon får ett nytt hem :) Hon var verkligen supersöt!

    SvaraRadera