Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

tisdag 6 april 2010

Coffee önskar eget hem.


Lilla Coffee är nu ca 7 mån och är en nyfiken liten katt som gärna är framme och håller koll på vad jag gör.

Kommer det någon annan tar hon det säkra före det osäkra och drar sig undan, men efter en stund tar nyfikenheten över och hon kommer smygande ut i hallen.

Jag har fått klappa på henne och hon äter godis ur handen på mig.

Hon älskar att leka med allt som kommer i hennes väg, på natten går hon husesyn och öppnar skåp och garderober *L*.
Hennes favoritställen är sängen nerkrypen under täcket eller soffan....hon njuter verkligen av att vara inomhus.
Hon behöver mera tid och tålamod för att bli en modigare misse.

Coffee önskar sig ett eget hem med tillgång till en katt-kompis.
Hon är kastrerad, vaccinerad och id-märkt.
Är du intresserad av Coffee så maila oss på Östgotakatterna så får du vete mera om detta lilla charmtroll.

//Stödmatte Maud

3 kommentarer:

  1. vilken sötnos Coffee är, klart det finns ett hem till henne

    SvaraRadera
  2. och det hemmet är hos mig
    sötnosen

    SvaraRadera
  3. går bra med Alice nu, ligger gärna i garderoben på dagarna, men på natten är det full fart på henne, har även legat i sängen, utan att bry sig om mig, så det går framåt, Sigrid och hon kommer att finna varandra, bara Alice blir lite mer varm i pälsen, buskissar båda två

    SvaraRadera