Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

söndag 22 augusti 2010

17 & 18 är inne


Först lilla Muschie och sedan lilla Sötnos (längst fram)


Nonames bebisar är inne, nu är det Noname själv och så Spökis med Buff & Tuff och även Musse!

Vem kan öppna hjärtat och hemmet för Musse... snälla någon!?

Nu behövs ännu mer tumhållning tack, ögonen går i kors :) men så glad jag är att de äntligen är inne. Det är allt mellan hopp och förtvivlan, ingen dans på rosor direkt... men imorgon är en ny dag och då ni.... då tar jag nya tag och andas!

Nya stödhemmet hälsade jag på idag, välkommen som stödhem Johanna. På tisdag flyttar Semlan och Nalla dit :) det kommer att gå jättebra, lycka till Johanna! KRAM!

Kram på er från en lycklig Malin

4 kommentarer:

  1. Muschie är ju bara för söt! Lycka till med infångningen av resten!

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni fick in även Sötnos! Själv fick jag besök av Nostippen på uteplatsen, hon ville inte komma in, men nu vet jag att hon hittar hem iallafall :) Kram Matilda

    SvaraRadera
  3. Underbart att Nostippen vet var hon bor :) ljuvligt att få se henne förstår jag! Kanske att Fläcken också hittar hem igen... tror att de en dag kommer att skutta in i lägenheten igen :) när de tröttnar på utelivet.

    Kram till dig Matilda som öppnar din lägenhet så att vi kan föra över våra infångade missar från fälla till transport. Vågar inte riskera att de smiter, även om de är små så är de attans så snabba!

    Ses och hörs :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. vilken lycka att dessa kissar är inne, hoppas nu på resten, och att rymlingarna ska hitta hem
    kram
    Maggan47

    SvaraRadera