Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

torsdag 14 oktober 2010

Alice - fd Coffee

Såhär skriver Maggan om Alice på hittekatter.ifokus.

Här har det hänt saker med Alice, fd Coffe, från kolonin! När jag lägger ett spår av skinka i trappen, kommer alltid Sigrid, och ska leka med skinkan, äter den inte, vilket däremot Alice gör, så hon kommer springande, och stryker sig mot Sigrid, idolen, och spinner, och igår fick jag klappa henne, utan att hon ryggade tillbaka, har ovärderlig hjälp av Sigrid, som Alice, bara älskar, precis som min kattängel Saga gjorde, hoppas också på fler stödhem, så alla får komma in!








Tack snälla Maggan för att du ännu en gång vågade ta en kisse från Östgötakatterna :) Det är inte lätt när man förlorar en kisse som man trodde, för alltid skulle finnas med i gänget.

(Maggan har tagit bilderna och jag har fått lov att låna dessa, tack)

Som någon sa: Att våga är att vinna!

Många kramar Malin

2 kommentarer:

  1. Blir så varm i hjärtat att läsa att Coffee numera Alice har fått en kompis och mår bra. Saknar henne fortfarande och hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
    kram till Maggan som öppnat sitt hem för sötnosen.

    F.d Stödmatte Maud

    SvaraRadera
  2. Alice ser ut att ha det finfint i sitt nya hem....ser fram emot att höra fler framsteg...

    SvaraRadera