Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

torsdag 2 december 2010

Buff, Tuff och Grynet

Igår blev Tuff, Buff och Grynet kastrerade och såklart var alla 3 tjejer :) fel av mig såklart, för jag har varit så övertygad om att lilla Tuff var en kille... Hon var alltid framme först och var alltid fränast i att fräsa högt och tydligt åt mig när jag kom för nära... men... nu blir det inga mer bebisar för någon av dessa småbus i alla fall. Så... Buff är en Buffan och då blir också Tuff en Tuffan :) dålig fantasi, jag vet :)

Ruffs mamma Grynet är också kastrerad :) och det gick så himla bra :)!

Eloge till Jägarvallen som alltid har ett fint bemötande av både tvåbenta och fyrbenta, jag är för alltid tacksam över att de ställer upp och hjälper oss med kolonin. Utan bra veterinärer är det svårt att ta sig någonstans alls :) så... HURRA för Jägarvallen säger jag bara. Christer, tack snälla och även tack till alla tjejerna som är där och alltid är så himla snälla.

Kramar
Malin

1 kommentar:

  1. Härligt att allt gick så bra och puss på dig Malin som såg till att de fått komma in i värmen

    SvaraRadera