Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

söndag 20 februari 2011

Musse & Co

Musse har väntat läääääänge på att få komma in :( och nu känns det som det är hans tur att få värme under tassarna och en mjuk bädd att vila ut i. Alla missarna får god mat och mjuk sand att göra ifrån sig i, det är viktiga saker det där :).



Inte alla förstår det där med mjuka bäddar till att börja med, men när de väl förstått så vill de alltid ha en Bumbisbädd under kroppen <3

Svartöga och Svanstippen fullkomligt älskar sina bäddar och lika med Mamma Grynet, de är sååååå mjuuuuuka och sköna att gotta ner sig i.

Jag håller på att ta fram alla filtar och som jag har köpt för att kunna sy bäddar till auktioner för våra kolonimissar, ska bara se när jag kommer igång :) för jag har allt hemma, jag ska bara.... ni vet hur det där kan vara...suck! Allt har sin tid, var det någon som sa till mig och det är ju sant :).

Något annat som är spännande är att lilla Grynet nästan har slutat att morra åt mig när jag kommer nära henne. Jag låter bli att titta på henne, för det gillar hon inte. Hennes bebis Ruffan är gosig och låter mig gosa under hakan och på huvudet, det är gott :) lagom är bäst

Nu ska jag snart hälsa på Max & Måns... och sedan på eftermiddagen blir det kolonin.

Over and out for now

Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar