Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

onsdag 16 februari 2011

På söndag

På söndag ska jag och hälsa på Max & Måns, 2 ståtliga herrar från kolonin som fått permanent hem hos Christer.

Det var länge sedan jag träffade killarna, så det ser jag fram emot :)

När man får komma och hälsa på i permanenta hemmen så blir hjärtat så oerhört mjukt och luddigt, det känns så himla bra att kissarna äntligen hittat hem.

Inte alla är ämnade att bli permanenta hem och jag har krav, men inte orimliga sådana :).

Katterna ska ha det allra bästa för de har inte haft det lätt från start. Alltid dela med sig och dela utrymme med andra missar... nu får de ett eget ställe med egen soffa och värme och mat och oändligt med kärlek.

Prio ett för mig... att hitta de allra bästa hemmen för just de här missarna i kolonin. Det tar tid, men för varje vunnet hem så har en misse till fått det allra bäst, vad kan man mer begära?

Kram
Malin som ser fram emot mötet med Max och Måns på söndag och även husse Christer :)

1 kommentar:

  1. Jaha! Det har inte husse sagt!
    Ta inte med dig några fällor bara, vi vill vara kvar här! Ser vi en bur så kommer du inte se en svanstipp av oss.
    Men utan bur är du välkommen.
    Nosbuffar till Orginalmatte!

    SvaraRadera