Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

fredag 8 april 2011

Buffan & Tuffan


Svart-vita vackra missar som sällan kommer till sin rätt. Just nu är det klappträning som pågår här hemma med både Buffan (ovan) och Tuffan (nedan). De gillar inte alls att man pillar på dem och igår försökte lilla Buffan bita mig i fingret, men jag hann undan. Det gör ont med kattbett!


Tuffan är så himla nyfiken och är alltid med när lådorna städas eller att jaga moppen är poppis också, de är ursköna damer :) alltid och hela tiden. De här är bebbar till Spökis och de är så lik henne, förutom att Mamma Spökis är mycket räddare såklart, men hon har ju också varit ute länge och inte fått sin chans förrän nu!

Det tar olika tid för olika katter, så är det ju!

Ni har väl inte missat att Vitnos och Muschie söker ett alldeles eget hem nu va? Snyggaste grabbarna som vill komma tillsammans till någon som förstår sig på missar som är utefödda. Finns det någon som kan öppna dörren för dem och ge dem det bästa hemmet?

Nu är det nog dags för lite mer kalkon för missarna, då är det fest :)

Ha en god fredag!

/Malin

3 kommentarer:

  1. Min blogg kommer att vara lite glapp ett tag p g a att Metro flyttar den till Wordpress. Jag vet inte när den kan börja bete sig normalt igen! Håll ut! Jag försvinner inte!
    NosPuss Wikki

    SvaraRadera
  2. Mioaw , vilka tuffa namn ni har !
    Åh söta är ni oxå :)

    SvaraRadera
  3. önskar så att någon får upp ögonen för söta damer, och snygga herrar
    Maggan47

    SvaraRadera