Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

fredag 20 januari 2012

Bollarna försvinner...

på Musse, på måndag!

Nu har vi fått tid för Musse-killen för *viskar tyst* kastrering, men vi talar tyst om det för annars får vi nog inte med killen kan jag tro!

Vi ska ta honom i fällan ännu en gång, då han är så stor att han inte får plats i klämburen (inte en chans) han är verkligen STOR! Ska bli spännande att se vad killen väger och vad de säger om honom!

Han vill inte vara med på bild men jag ska ta nya när han är klar, eller kanske att veterinären kan göra det om jag lämnar min mobil där, vi får se :)

Så, nu får ni hålla tummarna för på måndag morgon (ÄNTLIGEN) ska killen bli klar!

Ibland tar det tid tyvärr och så har det blivit då jag har jobbat och inte kunnat vara ledig och det är viktigt att jag är med, för han är viktig för mig, precis som alla de andra missarna från kolonin.

Så Musse the man... nu är det snart dags... hjärtegrabben! ♥ ♥ ♥

Kram och nosbuff från
Originalet med många missar (Malin)

1 kommentar:

  1. Tur att du talar tyst om bollknipsningen , för det är inget kul alls !!!

    SvaraRadera