Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

söndag 29 april 2012

STOPP

Nu är bjudandet på bäddarna över... och vinnarna är ÖSTGÖTAKATTERNA först och främst, som får massor med mat :) och så de som envist bjudit över varandra heeeeeela tiden!

Av hela mitt hjärta! TACK!

Bädd 1 vinnare: Sandra med 700 kr
Bädd 2 vinnare: Bettan med 750 kr
Bädd 3 vinnare: Kungsörsligan med 800 kr
Bädd 4 vinnare: Bettan med 800 kr

I veckan skickar jag grejerna och då kommer det med en liten bonus också såklart <3

Tack snälla Bumbis som bidragit med bästa bäddarna och tack snälla ni som bjudit på dem,
så glad jag är... och kissarna kommer att få god mat i magen och jag behöver inte oroa mig på ett tag!

Ni som vunnit... sätt in pengarna på kattkortet :) och märk bädd 1 bädd 2 bädd 3 bädd 4 så jag vet vem betalningen kommer ifrån <3

Skicka ett mail till ostgotakatterna@live.se med ert namn och adress så ska jag bums fixa paketen <3

Swedbank
Clearingnr:8480-6
Kontonr:914618599-7

 

Ni är helt underbara!

Massor med kramar
Malin & Co

10 kommentarer:

  1. Grattis till alla vinnarna !
    Min nedrans skitmatte lyckades ju glömma att buda fler gånger bara för att hon o husse var iväg och handlade :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får en nu chans Kjelle Bus <3 tack för att du var med och budade <3
      Nosbuff

      Radera
  2. Bädd 2 har jag bjudit 750 för, rätt ska vara rätt. Ingen rabatt här!! ;)
    Jag är så glad över katternas 2 fina bumbisbäddar och de andra sakerna också såklart.

    SvaraRadera
  3. vad kul att vi vann, men bädden och sakerna ska till Emjons Topaz har vi bestämt här hemma.

    tass Pontus och Milou

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska antingen jag själv, eller M-H lämna dem på torsdag när M-H ändå är på möte i Sthlm <3
      Tack snälla Kungsörsligan för att ni tänker på lilla Topaz och på Emjon <3
      Stor kram
      M

      Radera
  4. Pengarna anländer imorgon, Malin! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Bettan <3
      Och vi kanske kan ses på tisdag så jag får lämna sakerna? Annars blir det en annan dag när det passar.
      Stor kram

      Radera
  5. Det var ingen dålig auktion med så många givmilda personer och så härligt för Östgötakissarna. Stort tack bamsekram och nospussar till Kungsörsligan som tänker på Topaz. Lillpojken vill att matte gör ett besök på Rusta för att se om vi kan hitta något spännande där som kan komma med posten.

    SvaraRadera
  6. Tack Topaz, alltid spännande med brev..

    nospussar från Pontus och Milou..

    SvaraRadera