Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

onsdag 16 oktober 2013

Banditen och Brunis


Banditen är en riktig "liten" buse som lurat och fintat mig länge med att vara blyg.

Jag har hela tiden låtit honom ta egna steg mot mig och inte tvingat mig på honom utan tiden får ta plats och så även han :)

Härom dagen så släppte det äntligen... med hjälp av Brunis som är hans TJEJ och han är så otroligt kär i henne att han inte riktigt vet hur han ska hantera det faktiskt :) men numera får jag klappa honom och kela (inom vissa villkor) och kolla hans tassar och klor och smeka mellan öronen och vara honom nära utan fräs och flyende hela tiden... han börjar inse att jag inte är farlig... att jag dessutom får kela med hans TJEJ som själv söker mitt sällskap, det gör honom såååå modig.

Här är Brunis och Banditen


Såhär ser Banditen ut när han kelar med sin tjej...


Han är ganska så tuff och lite hårdhänt, men det finns bara gott i den killen, han har ett stort hjärta!

Banditen... heter han verkligen så? Ju mer jag lär känna honom så känns han mer som "Killen" än som Banditen faktiskt... jag kallar ju grabbarna för Killen hemma så det kanske blir fel... töserna är ju gummorna... HUM! Undrar just om någon vet vad de heter faktiskt?

Spelar ingen roll... de är mina raringar och pälsklingar allesammans. De är så underbara och de förgyller verkligen min vardag och gör dagarna för det mesta till FEST!

Att ha ett evigt party tillsammans med missarna kan inte alla uppleva... men jag gör det varje dag... och varje dag är en bra dag tillsammans med dem...

Jag älskar dem!

Malin

1 kommentar:

  1. Margareta Pennebrink17 oktober 2013 kl. 00:30

    Så härligt för Banditen och Brunis att dom funnit varandra. du skriver så kärleksfullt om dina kissar. Malin med det stora hjärtat för alla utsatta små. kramar om

    SvaraRadera