Kontakta oss via vår blogg eller e-post ostgotakatterna@live.se

fredag 30 mars 2012

Resa mot Sthlm

2 av våra sötnosar åker och blir Stockholmare i morgon :)

Lilla Smulan, blåpaddan, åker och blir permanent boende hos Maggan 47, som vågar ta en misse ännu en gång.Tack Maggan! <3


Lilla Rödis åker till Emjon och är i läkehem till en början och sedan får vi se hur det utvecklar sig.
Tack Emjon med make <3



Tack snälla ni att ni tar emot hjärtebarnen, ni vet ju båda vad de betyder för mig, allt från jorden och till månen och tillbaka, så mycket älskar jag dem, trots att de inte är mina, så boar de snabbt in sig i hjärtat på mig för alltid!

Att få ge dem det allra bästa kommer alltid vara prio 1 för mig, något annat finns inte på kartan, ja, ni vet ju redan... orden räcker inte till liksom... men ni vet.

Lilla Svart visade sig vara en liten kille, (jag som hade hoppats på en liten tjej . dubbelbonus liksom) han kommer att hamna permanent hos Marie-Helene som också hjälper till med A-kolonin. Just nu ligger han hemma hos mig på micron och bara är. Lite orolig blev jag allt, han såg lite hängig ut och ville inte ha nåt som jag bjöd på, men nu ikväll åt han lite mjukmat och det verkade göra susen!

De är vackra och så fina alla trollen - trollungar!

I morgon kl 11 åker Bertil och jag för att hämta lilla Smulan och därefter hem för att hämta lilla Rödis och sedan bär det av mot Sthlm. Here we come Sthlm!

Såklart har trollungarna här hemma barnvakt, vår dotter Elin kommer gå upp en sväng på dagen och kela, leka och busa lite :). Tur att man har underbara ungar! <3

Önskar småttingarna Lycka till såklart och vi finns ju alltid här... alldeles nära, bara ett sms, eller mail bort, eller ett samtal. Det blir spännande det här!

Kramar Malin

2 kommentarer:

  1. Tack emjon, Marie-Helene och Maggan för att ni ställer upp för kissarna.

    Malin, ni gör ett jätte bra jobb för dom hemlösa katterna.

    SvaraRadera
  2. Jag som ska tacka för förtroendet än en gång med att få göra en skyggis till tryggis. Malin med stora hjärtat, du är bara bäst

    SvaraRadera